Основні цілі, такі:
1. дати комплексне розуміння що і для чого необхідно (піти від проблеми «ця теорема потрібна, щоб довести іншу чудову теорему!»);
2. стимулювати самоосвіту;
3. Розробити можливість участі у великому проекті на різних позиціях (з внутрішньою конкуренцією і т.д.).
Ціль №1
Тут все більш-менш ясно. Чесно і, по можливості, об'єктивно розповідаємо весь шлях від кінця [що необхідно на виході] до початку [що робимо тут і зараз]:
• існуючі / перспективні загрози і / або запити ринку;
• методики і технології, що застосовуються для виявлення і нейтралізації загроз, що існують рішення / продукти;
• стеки технологій, їх придатність, особливості;
• базові технології та навички;
• завдання за навчальним планом.
Ціль №2
Ясно що хочемо, але не завжди ясно як цього домогтися. Індивідуальний підхід та інше:
• впроваджувати елемент змагання, коли перевага може дати тільки додаткове, нехай і невелике, зусилля від студента;
• заохочувати участь у зовнішніх заходах, коли треба «захистити честь ВНЗ» і т.д.;
• радити хороші книги, які і знання дають і не відбивають охоту читати (навіть незважаючи на обсяг, наприклад, Таненбаум).
Ціль №3
«Мегапроекти» - великі проекти, зі зрозумілими цілями і завданнями, для реалізації яких потрібна велика кількість людино-годин, різні технології, можливий практично нескінченний процес доробок, оптимізації та вдосконалення.
Подібний великий проект корисний для ВНЗ:
• теми для публікацій і виступів на конференціях;
• заділ для курсових і дипломних робіт;
• зацікавленість студентів у практичному застосуванні їх робіт / знань.
І для процесу навчання:
• студентам пропонуються різноманітні завдання - підзадачі проекту - як контрольні / курсові / дипломні роботи;
• студенти знайомляться з методологіями розробки / проектування / управління проектами;
• наочний приклад декомпозиції великого завдання на окремі підзадачі;
• підзадачі можуть реалізовуватися різними студентами / групами для створення змагання;
• студент, вибираючи з різних підзадач одного проекту, найбільш цікаві для нього, краще самореалізується, швидше знаходить «своє покликання»;
• необхідність взаємодії з іншими учасниками проекту розвиває комунікативні властивості.