На практичних заняттях англійської мови, щоб покращити роботу студентів: розвивати їхні комунікативні навички та сприяти кращому засвоєнню професійної лексики, часто використовують роботу в парах. Такий вид діяльності дає студентам можливість подумати над професійним завданням, обмінятися ідеями з партнером і потім озвучити це перед аудиторією.
На початку викладач дає ситуацію на різноманітні теми: або потрібно дізнатися якусь інформацію під час майбутньої професійної діяльності, або домовитися про майбутні події, або обговорити наріжні питання. Наприклад, Ви містер Джон. Зателефонуйте тому, хто телефонував до Вас з приводу оголошення про роботу, запропонуйте надіслати резюме і повідомте про кінцевий термін подачі заявок – два тижні.
Отримавши таку ситуацію, студенти в парах складають невеличкий діалог. Один студент є містер Джон, котрий телефонує, пропонує надіслати резюме, а інший студент – це особа, котра хоче отримати посаду в компанії. Студенти розігрують ділову ситуацію в парах, потім можуть помінятися ролями. Викладач в цей час вислуховує кожну пару та допомагає студентам адаптуватися під час ділової гри. Такий вид діяльності дозволяє співпрацювати одне з одним, розвиває комунікативні навички та виховую повагу під час майбутньої професійної діяльності. А викладач забезпечує різноманітність та заохочує студентів познайомитись ближче із усіма своїми однокласниками, а не тільки із особистими друзями.
Підготувала старший викладач кафедри англійської мови Бондаренко Ю. С.