Після закінчення школи, я довго вирішував, яку професію отримати і нарешті вирішив, що хотів би працювати у сфері телекомунікацій та сучасних технологій. Серед всіх профільних ВНЗ я обрав Інститут зв’язку (на той час він саме так називався).
Моє навчання у вузі (2000-2005рр.) співпало зі стрімким розвитком технологій в Україні. Так, на початку навчання рідко в кого був персональний комп’ютер чи мобільний телефон, а уже наприкінці навчання кожен студент мав свій мобільний та у більшості були персональні комп’ютери.
Поширення мобільного зв’язку стандарту GSM сприяло тому, що більшість студентів хотіли працювати в одному із мобільних операторів (Київстар, UMC), я не був виключенням. Проте я розумів, що для того аби працювати в одного із лідерів мобільного зв’язку потрібно мати чималий «багаж знань», тому під час навчання я завжди старався опрацювати інформацію, яку надавали викладачі та додатково відвідував бібліотеку (до речі в Університеті вона досить таки хороша!).
Будучи студентом я пройшов співбесіду на посаду Оператора call-center Київстар та працював на цій посаді протягом навчання. Вже безпосередньо перед отриманням диплому я відправив резюме в технічний відділ Київстар і пройшов надзвичайно складну співбесіду. Запорукою проходження співбесіди були знання, які я отримав під час навчання. І ось, уже маючи певний досвід роботи в телекомунікація, я з впевненістю можу сказати, що всі предмети, які викладались в університеті я використовую так чи інакше під час роботи. Я завжди з вдячністю згадую викладачів університету, які допомагали зрозуміти такий цікавий світ телекомунікацій!