№ з/п |
ПІБ викладача, посада |
Посилання на проведення занять |
---|---|---|
1. |
Гайдур Галина Іванівна, завідувач кафедрою |
Ідентифікатор: 467 082 0797 Код доступу: 1NCNRw |
2. |
Кожухівський Андрій Дмитрович, професор кафедри |
Ідентифікатор: 774 984 1690 Код доступу: wMGVp9 |
3. |
Гахов Сергій Олександрович, доцент кафедри |
Ідентифікатор: 885 851 6036 Код доступу: 6mDsgX |
4. |
Довженко Надія Михайлівна, доцент кафедри |
Ідентифікатор: 879 574 9900 Код доступу: 0djCjv |
5. |
Хмелевський Ростислав Миколайович, старший викладач |
Ідентифікатор: 244 405 2684 Код доступу: BX94tc |
6. |
Дмітрієв В’ячеслав Євгенович, старший викладач |
Ідентифікатор: 507 667 7496 Код доступу: 2494Ud |
8. |
Киричок Роман Васильович, старший викладач |
Ідентифікатор: 755 921 3552 Код доступу: jGeQ2d |
9. |
Бржевська Зореслава Михайлівна, асистент |
Ідентифікатор: 722 477 2497 Код доступу: 0nhfsV |
11. |
Марченко Віталій Вікторович, асистент |
Ідентифікатор: 398 724 1325 Код доступу: 8iNTNk |
Особливості іноваційного змісту навчання
Основним завдання кафедри є підготовка студентів з спеціальності 125 «Кібербезпека». Для цього в межах навчального процессу підготовка по спеціальносні починається з першого курсу.
В результаті здійснення іноваційного змісту навчання наш випускник володіє теоретичним знанням виконання вимог компетенцій роботодавців, практичними вміннями і навиками їх здійснення
Реалізація цієї концептуально нової освітньої моделі забезпечує підготовку конкурентноспроможних фахівців, які повною мірою відповідитимуть потребам сучасного ринку праці.
Головними напрямами навчальної роботи на кафедрі є:
Основними формами вивчення дисциплін є лекції, практичні та лабораторні заняття, самостійна робота, виконання курсових проектів і робіт бакалаврів. Заключний етап – написання дипломних робіт (проектів) для освітніх програм «бакалавр», а також атестаційних робіт для освітніх програм «магістр». Враховуючі, що одним із основних принципів кредитно-модульної технології є перенесення центру ваги навчального процесу на самостійну роботу студентів та впровадження принципів постійного стимулювання самостійного оволодіння студентами навчальним матеріалом, особливий акцент у діяльності науково-педагогічних працівників кафедри приділяється організації самостійної роботи студентів. На самостійне вивчення виносяться окремі питання, розроблені професорсько-викладацьким складом кафедри у навчальних посібниках та підручниках, а також інших навчально-методичних матеріалах.