Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

26 березня 2014 року відбулося чергове засідання Вченої ради Державного університету телекомунікацій

09:19, 27-03-2014

26 березня 2014 року відбулося чергове засідання Вченої ради Державного університету телекомунікацій, на якому були розглянуті актуальні питання подальшого розвитку університету: про створення кафедри Космічних систем та комплексів і супутникових телекомунікацій, про повторну акредитацію окремих напрямків підготовки фахівців та інші питання поточного життя навчального закладу.

Окремим рішенням Вчена рада Державного університету телекомунікацій підтримала ініціативу Національного університету "Львівська політехніка" про висунення роботи "Система локального та глобального динамічного моніторингу параметрів навколишнього середовища реального часу" на здобуття Державної премії України у галузі науки і техніки 2014 року.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнитись більше
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках за допомогою Privat24
Оплатити
Переглядів: 20 120
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ
та вступним випробуванням


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка