У вівторок, 2 грудня 2025 року кафедра Маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій взяла участь у підсумковій конференції Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт «Siver Student Science», що проводив Національний університет «Чернігівська політехніка».
До складу комісії увійшли представники різних університетів, які оцінювали наукові роботи за актуальністю обраної теми, науковою новизною та практичною значущістю отриманих результатів.
Здобувачка вищої освіти магістерського рівня спеціальності «Маркетинг» ОП «Міжнародний маркетинг» Анастасія Свиридюк, яка виконала роботу на тему «Шляхи впровадження інноваційних підходів до оцінки ефективності рекламної діяльності у рамках цифрової стратегії», отримала диплом ІІ ступеня (керівник: к.е.н., доц. Ромащенко О.С.). Анастасія продемонструвала високий рівень підготовки та значний науковий потенціал. Це також висока оцінка актуальності та практичної значущості досліджень, які проводяться на кафедрі маркетингу ДУІКТ.

Під час підсумкової конференції Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт «Siver Student Science» молоді науковці презентували результати своїх досліджень з актуальних питань маркетингового розвитку бізнесу, цифрових інструментів просування, формування конкурентних стратегій компаній у глобальному середовищі та інноваційних підходів до взаємодії зі споживачами. Учасники обмінювалися досвідом, активно долучалися до дискусій, ставили запитання один одному, що сприяло конструктивному науковому діалогу та розширенню професійного світогляду студентів.
Кафедра маркетингу ДУІКТ вітає Анастасію Свиридюк з визначним досягненням і бажає подальших успіхів у науковій діяльності, нових перемог і натхнення для реалізації професійних цілей!
Пишаємося високим науковим потенціалом нашої молоді!