Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Доцент кафедри Менеджменту став членом журі Всеукраїнського конкурсу «INFOMATRIX UKRAINE 2025»

08:22, 19-03-2025

З 15 по 16 березня 2025 року відбувся Всеукраїнський конкурс «INFOMATRIX UKRAINE 2025». Членом журі напряму «ХАКАТОН» запросили доцента кафедри Менеджменту, к.е.н. Неонілу НАСАД. Науковиця була рада познайомитись з креативними та талановитими учасниками та працювати в команді висококваліфікованих менторів та колегії  журі.

Учасники продемонстрували високий рівень знань, інноваційний підхід та креативність у своїх проєктах.

Вітаємо команди-переможців в категорії «Хакатон: базова та старша школа»:  Strongest of The Future та Hackathon, які представлятимуть Україну на Світовому фіналі у Румунії!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 518
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00