Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Т’юторінг в навчальному процесі

16:30, 21-03-2021

Пандемія прискорила перехід до інформаційного суспільства, вплинула на освітній процес, спровокувала виникнення нових форм навчання, змінила роль університетів і викладачів у формуванні професійних компетентностей. Викладачі кафедри Соціології Державного університету телекомунікацій не відстають від нових освітніх тенденцій і постійно освоюють інноваційні методи роботи зі студентами. Одним з таких прогресивних видів педагогічної діяльності сьогодні є «т’юторінг». Він виник ще у ХVІІІ столітті, коли т’ютори Оксфорда і Кембриджа стали радити студентам, які лекції відвідувати, складали план занять і допомагали готуватися до іспитів.

Сьогодні т’ютори є невід’ємною частиною навчального процесу. З розвитком дистанційного навчання т’юторство перейшло в он-лайн, стерши всі межі в світі освіти. Прийнято вважати, що т’юторство виникло відносно недавно, разом з он-лайн навчанням. Але насправді це поняття було введено ще в XIV столітті в британських університетах. Т’юторами називали співробітників, які стежили за відвідуванням студентами навчальних курсів і дисципліною в аудиторіях.

Займаючись т’юторство зі студентами викладачі кафедри Соціології мають на меті допомогти їм розкрити свій потенціал, надати індивідуальну підтримку, подолати труднощі освітнього процесу. Особливо актуальним т’юторство стало в умовах он-лайн навчання, коли більшість організаційних моментів вимагають роз’яснення, а навчальний процес потребує деталізації. Викладач-т’ютор застосовує індивідуальний підхід, пояснюючи навчальний матеріал та мотивує студента до самостійного пошуку знання, стимулює до набуття професійних компетентностей і заохочує до самоосвіти.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Соціології

Абітурієнту

Спеціалізація: Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Спеціалізація: Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси

Проектування, побудова та технічна експлуатація сучасних радіоелектронних пристроїв та систем. Знання сучасної елементної бази яка застосовується при розробці радіоелектронних, телекомунікаційних, електронно-обчислювальних засобів. Створення програмного забезпечення для проектування радіоелектронних пристроїв та систем, систем автоматизованого проектування радіоелектронної апаратури (САПР).

Схемотехнічне проектування вузлів та пристроїв, призначених для генерування, формування, приймання та підсилення радіосигналів. Сучасні знання в області цифрової обробки сигналів та в цифрових методах реалізації радіотехнічних систем.

Переглядів: 3 597