Освітньо-наукову програму «Маркетинг» оновлено з урахуванням сьогоденних реалій розвитку економіки для підготовки докторів філософії з маркетингу, здатних генерувати інноваційні ідеї, досліджувати та розв'язувати питання ринкової взаємодії суб’єктів господарювання, що передбачає проведення власних оригінальних та креативних досліджень із застосуванням новітніх методик наукової та педагогічної діяльності, результати яких мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення для розвитку бізнесу та освіти.
Особливу привабливість оновленій Освітній програмі надають дисципліни «Штучний інтелект у маркетингу» та «Технології розвитку метамаркетингу», які відображають зміни соціально-економічних умов функціонування сучасного бізнесу та здатні сприяти формуванню у майбутніх докторів філософії інноваційно спрямованих спеціальних компетентностей, що підкреслюють унікальність програми та її конкурентні переваги.
Обговорення особливостей освітньої програми з колегами серед яких були як науковці, так і провідні експерти та практики з маркетингу, дозволило намітити подальші напрями її розвитку. Беззаперечним висновком стало те, що навчання за освітньою програмою «Маркетинг» освітньо-наукового рівня доктор філософії надає здобувачам освіти знання, навички та практичний досвід, необхідні для досягнення успіху в динамічному середовищі усіх сфер бізнесу.
Запрошуємо представників академічної спільноти ознайомитися з оновленою програмою та приєднатися до публічного обговорення проекту освітньої програми за посиланням:
та надати свої пропозиції для формування освітньої програми, яка відповідатиме найвищим стандартам якості та потребам сучасного ринку праці.