Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

В ДУІКТ обговорили проєкт освітньої програми «Діджитал маркетинг» для бакалаврів

08:35, 25-11-2024

У четвер, 21 листопада відбулася змістовна зустріч директора Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Світлани Петровської та завідувача кафедри Маркетингу Олени Виноградової зі стейкхолдерами: Аллою Петриченко, співзасновницею Shop-Express, експерткою у сфері інтернет-маркетингу й електронної комерції та Данилом Кандаковим,  засновником та СЕО веб-агенства Turboweb. 

Метою зустрічі було залучення стейкхолдерів до продуктивної та конструктивної дискусії щодо змістовного наповнення освітньої програми «Діджитал маркетинг», яку планується впровадити для бакалаврів спеціальності 075 «Маркетинг» у 2025 році. Під час зустрічі пролунала повітряна тривога і подовження обговорення вже відбувалося в укритті університету – аудиторії підвального приміщення із якісним WiFi та комфортними умовами перебування.


Гуру цифрового маркетингу надали перелік необхідних компетенцій, поділилися ідеями щодо формування у студентів вмінь та навичок для опанування сучасної професії. Алла Петриченко підкреслила затребуваність на даний час таких скілів у веб-маркетингу, як: розуміння продажів на маркет-плейс; знання інструментарію аналітики ефективності реклами, особливостей різних каналів просування, інструментів товарної та нетоварної реклами, Google шопінгу; вміння СЕО – просування, Google ранжування сайтів; інструментарію СММ маркетингу, складових контент-маркетингу.

Данило Кандаков озвучив компетенції, які повинен мати сучасний маркетолог за умов діджиталізації, основні  навички для застосування цифрових технологій продажу тощо.

У процесі обговорень директор Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Світлана Петровська запропоновала посилити освітню програму шляхом подальшого залучення учасників зустрічі до проведення гостьових лекцій і тренінгів, що надасть здобувачам безцінний досвід та цифрові навички відповідно сучасним потребам ринку праці. Стейкхолдери висловили готовність сприяти практичній підготовці здобувачів освіти.

У підсумку учасники зустрічі домовилися про укладання угоди про співробітництво та дали згоду на подальший моніторинг освітньо-професійної програми для забезпечення її відповідності актуальним вимогам сьогодення.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Штучний інтелект
Спеціалізація: Штучний інтелект
Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках за допомогою Приват24
Оплатити
Переглядів: 525