Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Міносвіти рекомендувало викладачів ДУІКТ в якості експертів з акредитації кваліфікаційних центрів

09:30, 22-05-2024

За рішенням Міністерства освіти і науки України, два науково-педагогічних працівника Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій відібрані в якості експертів з акредитації кваліфікаційних центрів Національним агентством кваліфікацій Міністерства освіти і науки України.

Зокрема, НАК МОН рекомендувало к.т.н., доцента, завідувача кафедри Робототехніки та технічних систем Юрія Пепу (експерт з «Кібербезпеки та інформаційних технологій») і старшого викладача кафедри Робототехніки та технічних систем Петра Поночовного (експерт з «Інформаційних систем, кібернетики та інформатики») на проходження підвищення кваліфікації за тематикою «Розроблення професійних стандартів» на базі Тренінгового центру Національного агентства кваліфікацій МОН України.

Рішення ухвалені на засіданнях НАК МОН України від 07.03.2024 року, протокол №11 та 09.05.2024 року, протокол №13 відповідно.

   

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "172 - Електронні комунікації та радіотехніка" кафедри Робототехніки та технічних систем та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 501