Наприкінці січня 2023 року дослідні групи з Meltwater та We are social підготували вичерпний звіт, у якому поділилися інформацією про найбільш значущі тенденції в цифровому просторі сучасності та статистикою кількості часу проведеного користувачами в мережі.
Важливий тренд - кількість часу, проведеного користувачами в мережі, знижується!
Попри стрімке зростання кількості користувачів Інтернету, ми з вами стали проводити в Мережі на 5% менше часу. За даними GWI, середньостатистичний інтернет-користувач скоротив час, який проводить у мережі, в середньому на 20 хвилин на добу.
Але загалом світ так само активно йде в онлайн. Згідно з дослідженнями GWI, головні цілі використання інтернету сучасниками такі:
Що стосується найчастіше використовуваних онлайн-сервісів, опитування показують такі цифри:
Сьогодні середньостатистичний інтернет користувач проводить у соціальних мережах близько 2,5 години на день. А це найвищий показник за весь час. Відрізняється й середній вік користувачів популярних соцмереж. Наприклад основна аудиторія Instagram – це люди від 16 до 24 років, у Facebook найчисленніша аудиторія – люди віком 45-54 років.
Очевидно, що соціальні платформи й надалі розширюватимуть свій вплив на життя. Вони вже зараз змінюють те, де і як ми шукаємо інформацію, як ухвалюємо ті, чи інші рішення. Ми з вами живемо в епоху глобальних змін діджитал-середовища, і цілком можливо, що наша взаємодія з Інтернет-середовищем зміниться до невпізнання.