Компанія Coreberg IT Management, що займається обслуговуванням комп'ютерної техніки та комп'ютерних мереж для клієнтів в форматі аутсорсингу,
ЗАПРОШУЄ НА РОБОТУ НА ПОСАДУ В М. КИЄВІ
Системного адміністратора, фахівця технічної підтримки (helpdesk)
7100 грн. + Премії
ГОТОВІ ВЗЯТИ СТУДЕНТА!!!
Терміново! Ми шукаємо в нашу команду талановитого IT фахівця, готового кинути виклик посередності в підтримці користувачів!
Обов'язки:
- Приймати і обробляти кількість звернень від користувачів в тікетній системі (Service Desk)
- Здійснювати технічну підтримку користувачів віддалено і з виїздами до клієнтів
- Консультувати користувачів
- Регулярно повідомляти користувачів про хід вирішення їх заявок
- Проводити первинну діагностику і усувати несправності в роботі комп. техніки
Вимоги до кандидата:
- Повага і толерантність у ставленні до користувачам, комунікабельність
- Упевнені практичні і теоретичні знання апаратної частини ПК, мережевих технологій для невеликих офісів
- Послідовність, уважність і природне прагнення доводити почате до кінця, навіть дрібниці
- Письмова та усна грамотність
- Пунктуальність
- Активна життєва позиція
- Здатність до навчання і стійкість до стресів
- Великим плюсом буде вміння знаходити спільну мову з VIP користувачами і «складними користувачами»; харизма
Якого кандидата ми шукаємо:
- цілеспрямованого, готового працювати на результат
- націленого на професійне зростання
- тямущого, кмітливого
- того, хто вміє отримувати задоволення від роботи
Буде плюсом:
- Досвід роботи в колл-центрі
- Досвід роботи з системами Service Desk
Що ми пропонуємо:
- Робота в дружному колективі, зі змістом, принципами та цілями
- Офіс unlimited в центрі (кава + печеньки додаються)
- Просторе робоче місце
- Вся необхідна техніка для комфортної роботи
- Щомісячні премії
- Навчання
- Можливість кар`єрного росту
- Оплачувані лікарняний і відпустку
Якщо вам цікаво, спробуйте відповісти на питання тесту.
Нас цікавлять вдумливі і нешаблонні відповіді!