
Компанія Coreberg IT Management, що займається обслуговуванням комп'ютерної техніки та комп'ютерних мереж для клієнтів в форматі аутсорсингу, 
ЗАПРОШУЄ НА РОБОТУ НА ПОСАДУ В М. КИЄВІ
Системного адміністратора, фахівця технічної підтримки (helpdesk)
7100 грн. + Премії
ГОТОВІ ВЗЯТИ СТУДЕНТА!!!
Терміново! Ми шукаємо в нашу команду талановитого IT фахівця, готового кинути виклик посередності в підтримці користувачів!
Обов'язки:
	- Приймати і обробляти кількість звернень від користувачів в тікетній системі (Service Desk)
 
	- Здійснювати технічну підтримку користувачів віддалено і з виїздами до клієнтів
 
	- Консультувати користувачів
 
	- Регулярно повідомляти користувачів про хід вирішення їх заявок
 
	- Проводити первинну діагностику і усувати несправності в роботі комп. техніки
 
Вимоги до кандидата:
	- Повага і толерантність у ставленні до користувачам, комунікабельність
 
	- Упевнені практичні і теоретичні знання апаратної частини ПК, мережевих технологій для невеликих офісів
 
	- Послідовність, уважність і природне прагнення доводити почате до кінця, навіть дрібниці
 
	- Письмова та усна грамотність
 
	- Пунктуальність
 
	- Активна життєва позиція
 
	- Здатність до навчання і стійкість до стресів
 
	- Великим плюсом буде вміння знаходити спільну мову з VIP користувачами і «складними користувачами»; харизма
 
Якого кандидата ми шукаємо:
	- цілеспрямованого, готового працювати на результат
 
	- націленого на професійне зростання
 
	- тямущого, кмітливого
 
	- того, хто вміє отримувати задоволення від роботи
 
Буде плюсом:
	- Досвід роботи в колл-центрі
 
	- Досвід роботи з системами Service Desk
 
Що ми пропонуємо:
	- Робота в дружному колективі, зі змістом, принципами та цілями
 
	- Офіс unlimited в центрі (кава + печеньки додаються)
 
	- Просторе робоче місце
 
	- Вся необхідна техніка для комфортної роботи
 
	- Щомісячні премії
 
	- Навчання
 
	- Можливість кар`єрного росту
 
	- Оплачувані лікарняний і відпустку
 
Якщо вам цікаво, спробуйте відповісти на питання тесту.
Нас цікавлять вдумливі і нешаблонні відповіді!