Науково-педагогічна практика магістрів є обов'язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття освітнього ступеня магістра з відповідної спеціальності і має на меті набуття студентом професійних навичок та вмінь здійснення самостійної науково-педагогічної роботи.
Задача педагогічної частини практики полягає у залученні студентів-магістрантів до самостійної педагогічної діяльності, ознайомленні з методикою проведення педагогічної роботи.
Так, здобувачі вищої освіти ступеня магістра спеціальності Комп’ютерна інженерія залучаються до проведення практичних та лабораторних занять з профільних дисциплін кафедри: «Основи комп’ютерної інженерії», «Апаратні та програмні засоби комп’ютерної інженерії», «Архітектура комп’ютера», «Комп’ютерне моделювання» та ін.
На одному з таких занять жваву дискусію у студентів 1 курсу з майбутнім магістром Розмаїтим Дмитром викликало обговорення понять та елементів інформаційної культури спеціаліста з комп'ютерної інженерії на рівні їх тлумачення й відтворення для практичного застосування та втілення як у процесі навчання, так і фахової діяльності.
Такі заняття є спільно-корисними і для студентів молодших курсів, які мають можливість почути думку та досвід своїх старших колег-студентів, так і для практикантів-магістрантів, які закріплюють вже здобуті під час навчання знання та навички.