Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студентка ДУІКТ представила університет на засіданні Координаційної ради Київського науково-інноваційного кластеру

14:42, 29-11-2024

28.11.2024 року в рамках реалізації молодіжної політики та розробки спільних наукових проєктів Київський науково-інноваційний кластер провів засідання Координаційної ради.

На засідання були запрошені делегати студентських наукових товариств. Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій представляла студентка 2 курсу Навчально-наукового інституту інформаційних технологій Яна Морозова.

Вітаючи учасників, Сергій Павловський зауважив, що приєднання закладів до кластера підсилює його науково-технічний потенціал і відкриває нові можливості для реалізації міждисциплінарних проєктів.

На сьогодні столичні наукові установи, заклади вищої освіти та бізнес готові об’єднати зусилля на базі Київського науково-інноваційного кластера для вирішення викликів на ринку праці, які сприятимуть розв'язуванню нагальних питань із подолання безробіття.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 479