Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Навчально-науковий інститут телекомунікацій працює у режимі дистанційного навчання

14:05, 25-03-2021

З 22 березня з об’явою локдауна у м. Києві, Навчально-науковий інститут телекомунікацій, працює у режимі дистанційного навчання. Переваги очного навчання над дистанційним очевидні, однак перехід на дистанційну форму є мірою вимушеною, яка направлена, перш за все, на збереження здоров’я і навіть життя наших студентів та науково-педагогічних працівників.

Але водночас з мінусами, у дистанційному навчанні існують і позитивні моменти. Безумовним плюсом є економія часу. Той час, який витрачався на дорогу до навчального закладу та додому після закінчення занять (для значної частини студентів він був дуже суттєвим), можна витратити з користю для самостійної підготовки, отриманню додаткових знань. Важливо не втрачати набраного в ході очного навчання темпу, не розслаблятися. І тут суттєве значення має самодисципліна. Головне не пропускати жодного заняття з кожної теми, передбаченою програмою підготовки, інакше витрати додаткового часу на самостійне оволодіння пропущеним матеріалом зведуть нанівець всю економію.

І не забуваємо народну мудрість: «Найбільша втрата-це втрата часу»

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 520
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка