Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Датагруп: нові можливості для студентів

10:19, 22-11-2017

Нещодавно в Державному університеті телекомунікацій відбулася зустріч з представниками компанії Датагруп – одного з лідерів телекомунікаційної галузі України. До нас завітав директор департаменту експлуатації Олег Говорун.

В ході зустрічі студенти дізналися про діяльність компанії та можливості, які надає Datagroup студентам та випускникам. Ми нагадаємо вам, що наші студенти можуть поглибити свої знання та набути практичних навичок під час проходження практик та стажувань у компанії.

Крім того, відкрито ряд вакансій, на які можуть претендувати студенти Державного університету телекомунікацій. Якщо можливість працевлаштування у компанії зацікавила – за додатковою інформацією можна звернутися до деканатів ФТК та ФІТ.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 211
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00