Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

14 грудня пройшов перший етап конкурсу «Професіонали майбутнього 2017»

10:09, 20-12-2016

14 грудня пройшов перший етап конкурсу «Професіонали майбутнього 2017».

У ньому взяло участь 11 учасників, з яких лише 5 увійшло до команди, яка буде представляти наш ВУЗ в конкурсі від Vodafone.

В таблиці нижче зазначені бали за кожне завдання та підсумкова оцінка.

І етап конкурсу "Професіонали майбутнього 2017"
№ П/п ПІБ Теоретичне Задача Творче Сума
1 Хоменчук Владислав Олегович 90 90 75 255
2 Заруцький Роман Валентинович 90 85 60 235
3 Кравцова Майя Олегівна 80 65 90 235
4 Калюжний Ілля Ігорович 90 75 65 230
5 Морозюк Владислав Євгенійович 90 75 65 230
6 Заєць Вікторія Миколаївна 80 85 60 225
7 Кузьмич Олег Володимирович 80 75 65 220
8 Груша Вадим Миколайович 80 80 60 220
9 Сердюк Інна Олегівна 95     95
10 Бондаренко Євгеній 80     80
11 Скнарь Ірина Миколаївна 55     55

Вітаємо переможців та бажаємо їм успіхів!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 921