Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

14 грудня пройшов перший етап конкурсу «Професіонали майбутнього 2017»

10:09, 20-12-2016

14 грудня пройшов перший етап конкурсу «Професіонали майбутнього 2017».

У ньому взяло участь 11 учасників, з яких лише 5 увійшло до команди, яка буде представляти наш ВУЗ в конкурсі від Vodafone.

В таблиці нижче зазначені бали за кожне завдання та підсумкова оцінка.

І етап конкурсу "Професіонали майбутнього 2017"
№ П/п ПІБ Теоретичне Задача Творче Сума
1 Хоменчук Владислав Олегович 90 90 75 255
2 Заруцький Роман Валентинович 90 85 60 235
3 Кравцова Майя Олегівна 80 65 90 235
4 Калюжний Ілля Ігорович 90 75 65 230
5 Морозюк Владислав Євгенійович 90 75 65 230
6 Заєць Вікторія Миколаївна 80 85 60 225
7 Кузьмич Олег Володимирович 80 75 65 220
8 Груша Вадим Миколайович 80 80 60 220
9 Сердюк Інна Олегівна 95     95
10 Бондаренко Євгеній 80     80
11 Скнарь Ірина Миколаївна 55     55

Вітаємо переможців та бажаємо їм успіхів!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 6 332