Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ЕКСКУРСІЯ НА ТЕЛЕКАНАЛ «ПЕРШИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ»

15:59, 24-02-2016

Пропонуємо вашій увазі фотозвіт з екскурсії на телеканал «Перший Національний», яку відвідали наші першокурсники, студенти напряму «Радіотехніка» групи РТД-11 23 лютого. Безперечно, це була дуже яскрава подія, адже потрапити на телеканал не просто. Крім того, телеканали також є нашими потенційними роботодавцями. Сподіваємося, наші студенти отримали натхнення і мотивацію до нових яскравих здобутків в навчанні.

Адміністрація факультету висловлює вдячність Галині Артеменко – студентці групи РТДМ-51 (спеціальність «Апаратура радіозв’язку, радіомовлення і телебачення»), яка поєднує успішне навчання в магістратурі та роботу студентського куратора з роботою на «Першому Національному». Саме завдяки Галині і відбулася дана екскурсія.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 782