Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Міжнародна науково-практична конференція ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ

13:37, 15-02-2016

Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ) запрошує взяти участь у роботі Міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційні технології та комп’ютерне моделювання", що відбудеться 23 – 28 травня 2016 року в м. Івано-Франківськ.

Основні напрямки роботи

  1. Секція 1. Інформаційні технології в технічних системах
  2. Секція 2. Інформаційні технології в соціумі, освіті, медицині, економіці та екології
  3. Секція 3. Теорія інформації, кодування та перетворення форми інформації
  4. Секція 4. Цифрова обробка та ущільнення інформації
  5. Секція 5. Захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах
  6. Секція 6. Математичне та комп’ютерне моделювання складних систем
  7. Секція 7. Прикладні методи дослідження дискретно-неперервних математичних моделей
  8. Секція 8. Архітектоніка комп’ютерних мереж, систем та компонентів
  9. Секція 9. Застосування інформаційних технологій в боротьбі зі злочинністю

Додаткову інформацію шукайте на сайті http://itcm.pnu.edu.ua/ua/

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 13 231