Відповідно до навчальної програми підготовки магістрів за спеціальністю 125 Кібербезпека спеціалізації «Управління інформаційною та кібернетичною безпекою» (УІКБ) науково-педагогічна практика є складовою частиною підготовки випускників магістратури до викладацької діяльності. Тому студенти магістратури останнього року підготовки проходять науково-педагогічну практику з відривом від навчання упродовж чотирьох тижнів.
Мета науково-педагогічної практики полягає у набутті студентами практичних навичок та досвіду викладацької роботи у вищих навчальних закладах, де зможуть працювати випускники після отримання освітньо-кваліфікаційного рівня магістра.
У ході науково-педагогічної практики студенти знайомляться з формами та методами викладання дисциплін, а також апробують їх на практиці, що є основою набуття студентами професійних якостей майбутнього викладача. Педагогічній практиці передує вивчення курсів з педагогіки вищої школи та методики викладання у вищих навчальних закладах.
Студенти групи УБДМ-61 Брикова Анастасія, Бриль Олексій, Лебединець Марія, Новоселецький Дмитро обрали для практичного навчання викладацькій роботі заняття з дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» (ІМПС), викладач: доцент кафедри к.держ.упр. Мужанова Т.М.).
У рамках практичного ознайомлення з методикою викладання у вищій школі магістранти обговорили з викладачем методи й форми підготовки до занять, викладання навчального матеріалу; засоби організації та контролю роботи студентів на практичному занятті.
Оскільки основною у всьому процесі науково-педагогічної практики є активна (аудиторна) практика магістранти взяли участь у проведенні практичних занять з ІМПС. Проведення занять дозволяє не тільки закріпити набуті під час навчання теоретичні знання, але й виявити здібності студентів до навчально-педагогічної роботи.
У ході практичних занять з ІМПС на теми «Інформаційна та кібербезпека» та «Менеджмент інформаційної безпеки» студенти показали відповідальне ставлення до підготовки та проведення занять, зокрема ефективно координували виступи студентів, присвячені інноваціям у сфері ІТ, представили свої наробки, організували роботу з англомовними текстами за темами занять, довели володіння професійною термінологією за напрямом підготовки, дотрималися вимог до структури заняття і вклалися у відведений для заняття час. Загалом магістранти змогли зацікавити студентів третього курсу, отримали позитивні відгуки від молодших колег й справили приємне враження на викладача.
За підсумками занять обговорено позитивні сторони викладання дебютантів та моменти, які потребують доопрацювання.