Згідно графіку в Державному університеті телекомунікацій та впровадження нової освітньої моделі на базі інноваційного змісту навчання щорічно проводиться підвищення кваліфікації своїх науково-педагогічних працівників. Так, доцент кафедри Управління інформаційною та кібернетичною безпекою (УІКБ) Якименко Ю.М. був направлений в Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України (НАПНУ), де проведення занять сплановано в стаціонарному та дистанційному режимах біля шести місяців.
Куратором навчальної групи категорії «Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів» була призначена – Ілляхова Марина Володимирівна, кандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри філософії і освіти дорослих Державного вищого навчального закладу "Університет менеджменту освіти" НАПНУ.
На цих курсах НАПНУ педагогічні працівники підвищують свою професійну діяльність завдяки: ознайомленню із сучасними тенденціями науково-методичного менеджменту освітніх інновацій і дидактики вищої школи, сучасними технологіями інтерактивного навчання в професійній діяльності науково-педагогічних працівників і психологічними особливостями освіти дорослих, креативної компетентності науково-педагогічних працівників в умовах цифрового суспільства.
Основною формою вивчення навчальної теми є очне (лекція) навчання та самостійна робота.
З 18.02.19р. до 22.02.19р. - перший етап курсів, були проведені заняття, серед яких можна особливо визначити:
З 25.02.19р. розпочавсяся другий, дистанційний етап курсів підвищення кваліфікації. На цьому етапі треба:
У вересні цього року відбудеться захист випускної роботи, який є обов’язковим елементом підсумкової атестації слухача по завершенні курсів підвищення кваліфікації. Оцінювання випускної роботи здійснюється за критеріями:
* обґрунтування актуальності теми;
* розкриття теми (відповідність змісту роботи поставленим меті та завданням, використання інноваційних методів дослідження проблеми: проектування, моделювання та ін., цілісність і завершеність структури випускної роботи);
* професійна та практична спрямованість роботи;
* упровадження результатів (теоретична цінність та прикладне значення отриманих результатів, наукова обґрунтованість висновків, рекомендацій і пропозицій, їх відповідність поставленим завданням)…
*****
Отримані під час навчання знання та навички буде впроваджено в навчальний процес на кафедрі. Ці знання є основою інтелектуального потенціалу суспільства. Це забезпечить підготовку конкурентоспроможних фахівців, які повною мірою відповідатимуть потребам сучасного ринку праці.
Вибірка навчально-методичних матеріалів (з курсів в НАПНУ)
Кібертехнології в освіті: кібербулінг, кіберуніверситет, кіберакмеологія
Лекція Ляхоцька Л. Л.
Цифровий сторiтеллiнг
Лекція Панченко Л.Ф.
Розвиток креативності науково-педагогічних працівників
Ілляхова М.В.
Проблеми функціонування і розвитку вищої освіти в Україні
Гусєв В.О.