3 вересня для магістрів 2 курсу кафедри Управління інформаційною та кібернетичною безпекою відбулася онлайн-зустріч у ZOOM з завідувачем кафедри та науково-педагогічними працівниками. Під час заходу було обговорено актуальні питання, зокрема теми кваліфікаційних робіт, принципи академічної доброчесності та особливості проходження практики. Зустріч дала можливість студентам отримати важливі настанови та уточнити деталі стосовно вимог до підготовки та захисту кваліфікаційних робіт, а також визначити основні кроки для успішного завершення навчання.
Основною темою обговорення стала вибір тем кваліфікаційних робіт. Завідувач кафедри наголосила на важливості правильного вибору теми, яка має не тільки відповідати сучасним викликам в сфері інформаційної та кібернетичної безпеки, але й бути актуальною з наукової точки зору. Студентам було рекомендовано обрати теми, що мають відношення до їх професійної діяльності, а також забезпечують можливість подальшого розвитку у сфері дослідження.
Окремо було приділено увагу питанням академічної доброчесності. Учасникам зустрічі нагадали про важливість дотримання етичних норм під час написання кваліфікаційних робіт та проходження практики. Викладачі наголосили на неприпустимості плагіату, а також підкреслили необхідність належного цитування джерел та коректного оформлення списку використаних джерел. Студентам було роз'яснено, як уникнути типових помилок у цьому процесі.
Ще одним важливим питанням, яке розглянули під час зустрічі, було проходження практики. Науково-педагогічні працівники ознайомили студентів із графіком та вимогами до цього етапу. Практика, за їхніми словами, є важливою складовою підготовки фахівців у сфері кібербезпеки, адже саме під час цього етапу студенти зможуть застосувати отримані знання на практиці, отримати досвід роботи з реальними викликами та проблемами галузі. Студенти будуть проходити науково-педагогічну, науково-дослідну та переддипломну практику.
Загалом, зустріч виявилася продуктивною та інформативною. Студенти отримали важливі рекомендації щодо організації навчального процесу на останньому етапі їхньої підготовки, що допоможе їм успішно завершити навчання та виконати всі необхідні вимоги для здобуття магістерського ступеня.