Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

ЗНО 2017: основна сесія

10:27, 10-03-2017

До уваги абітурієнтів!

17 березня 2017 року завершується реєстрація для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні.

За інформацією Українського центру оцінювання якості освіти для участі в ЗНО зареєструвалося понад 11 000 осіб.

Зареєструватися на ЗНО можна за посиланням «Зареєструватися»

Наполегливо радимо майбутнім учасникам зовнішнього незалежного оцінювання ознайомитися з відеоінструкцією щодо заповнення реєстраційної картки випускниками загальноосвітніх навчальних закладів поточного року та минулих років, а також загальною Процедурою реєстрації перед тим, як надсилати запитання.

Нагадуємо, що для успішного завершення реєстрації особа, яка сформувала комплект реєстраційних документів, має подати їх до закладу, у якому навчається (для випускників загальноосвітніх навчальних закладів поточного року) або відправити на адресу регіонального центру оцінювання якості освіти, що вказана в контрольно-інформаційному листі (для решти осіб).

Особа, яка успішно пройшла реєстрацію, отримає від регіонального центру сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 999
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00