Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Підготовче відділення Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій оголошує набір слухачів на підготовчі курси з предметів, що входять до Національного Мультипредметного Тесту (НМТ)

14:04, 13-05-2024

Підготовче відділення Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій оголошує набір слухачів на підготовчі курси з предметів, що входять до Національного Мультипредметного Тесту (НМТ):

  • Українська мова і література
  • Математика
  • Історія України
  • Англійська мова

Набір проводиться на 2024-2025  навчальний рік.

Термін навчання 

8 місяців (з 01.10.2024  до 31.05.2025)

Вартість навчання

3500 грн. за один  предмет, за весь курс навчання (вказана вартість станом на 2024 р.)

Записатись на підготовчі курси

Записатись на підготовчі курси Ви можете за посиланням

Контактна інформація

Якщо у Вас виникли додаткові питання - Ви можете зв'язатись з нами 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 967