Ти точно знайомий з компанією «Укртелеком» і, можливо, навіть пам’ятаєш часи стаціонарних телефонів і кабельного інтернету.
Але сьогодні «Укртелеком» — це не тільки технології з нашого дитинства, але і хмарні АТС, оптична мережа, захист від DDoS-атак (так-так, ми полюбляємо складні словечка).
Майже отримав диплом та мрієш працювати за фахом? Не зволікай! Лови свій шанс! Надсилай резюме на вакансію Старший спеціаліст з технічної підтримки клієнтів.
На тебе вже чекає:
- Команда однодумців, яка поділиться професійними лайфхаками та підтримає твою ініціативу;
- Графік роботи з 08:30 до 17:30, в п’ятницю з 08:30 до 16:15, який дозволить тобі відвідати вечірній кіносеанс, курси англійської/ німецької/китайської мови, провести час з друзями;
- У нас все «чисто та прозоро»: офіційне працевлаштування з першого робочого дня та «біла» заробітна плата;
- Ми любимо не лише наполегливо працювати, але й повноцінно відпочивати. Приємний бонус для нашого майбутнього співробітника — 31 день оплачуваної відпустки на рік;
- Щокварталу ти матимеш змогу підтвердити свою ефективність та отримати винагороду у вигляді премії;
- Ти станеш гуру тайм-менеджменту і окрім виконання робочих задач, встигатимеш брати участь в онлайн-вікторинах, флешмобах, виїзних спортивних змаганнях.
- В Компанії працює «Фабрика Розвитку Укртелекому» — освітній простір, в якому ти зможеш навчатись онлайн, оффлайн та обмінювати отримані під час навчання бали на приємні подарунки у спеціальному магазині.
Ти зможеш прокачати свої скіли завдяки:
- Участі у формуванні технічних рішень національним абонентам;
- Супроводі впровадження нових послуг;
- Наданні інформаційної та технічної підтримки фахівцям з продажу щодо організації підключення ключових абонентів;
- Підготовці пропозицій по технічній реалізації схем включення, параметрів та характеристик послуг та пропозицій щодо оптимізації схем;
- Розробці та реалізації індивідуальних рішень на замовлення клієнтів;
- Обробці звернень регіональних спеціалістів щодо функціонування типових та нетипових послуг, їх працездатності та параметрів;
- Роботі з CRM/білінговими системами.
Тобі до нас, якщо ти:
- Маєш вищу технічну освіту (телекомунікації, радіоелектроніка, радіофізика) або ж навчаєшся на останніх курсах університету;
- Маєш досвід роботи в сервісних компаніях з технічного обслуговування клієнтів та розробки індивідуальних технічних рішень для B2B клієнтів;
- Маєш досвід роботи в CRM/білінгових системах — бажано, але не обов’язково;
- Орієнтуєшся в основних видах телекомунікаційних послуг та послуг зв’язку та розумієш основні принципи їх роботи;
- Впевнений користувач ПК та володієш навичками роботи з пакетом Microsoft Office (Power Point, Excel, Word);
- Маєш розвинені навички ділового мовлення;
- Відповідальний, організований та уважний до деталей.
Руйнуй стереотипи та ставай частиною нового «Укртелекому»!
Переходь за посиланням