Підготовка фахівців з економіки сьогодні має бути не лише практично-орієнтованою, а й наповненою змістом інноваційних технологій і методик навчання. Вона повинна враховувати сучасні реалії соціально-економічного розвитку країни та її суб’єктів в умовах цифрової трансформації.
Пандемія Covid-19 якомога краще продемонструвала важливість цифрової трансформації кожної без виключення компанії. Підприємства, націлені на успіх і розвиток, зобов’язані приймати виклики сучасної економіки – тільки в такому випадку вони зможуть залишитися на ринку та посилити свої конкурентні переваги. Впровадження сучасних цифрових рішень в компаніях, які в першу чергу починаються з налагодження цифрових каналів комунікації (як внутрішньої, так і зовнішньої), є надзвичайно важливим для функціонування бізнесу в період карантину та найголовніше – це є невід’ємною умовою виходу з кризи та успішної роботи надалі.
Тож, вивчаючи дисципліну «Цифрова економіка» на практичних заняттях зі студентами-першокурсниками ми аналізуємо досвід діяльності відомих міжнародних компаній (Procter&Gamble, Apple, Toyota тощо) використовуючи кейс-технології. В процесі розгляду кейсыв у студентів є можливість поєднати теоретичну підготовку і практичні вміння, необхідні для творчої діяльності у професійній сфері. Студентам пропонується осмислити реальну професійну ситуацію, опис якої відображає проблему, що має місце у практичный діяльності й передбачає необхідність її вирішення.
Кафедра економіки завжди йде в ногу з часом, вивчаючи актуальні проблеми та умови економічної діяльності і використовуючи сучасні методи та технології навчання.
Запрошуємо до нашої родини економістів. Приходьте, буде цікаво!