Що таке ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ, для чого він мені і що робити, якщо не вдається його самостійно створити?
Відповідь:
- З 1 серпня 2020 р. розпочинається реєстрація електронних кабінетів для вступників.
- Абітурієнти можуть спробувати створити власні електроні кабінети, через які потім будуть подавати заяви до вищих навчальних закладів.
ВАЖЛИВО: Якщо ви не маєте змоги створити власноруч електронний кабінет, ви можете звернутися до будь якого закладу освіти у тому числі і до Державного університету телекомунікацій (телефон для довідок (044) 249-25-91).
Кожен вищий навчальний заклад надає консультативні послуги і підтримку у створенні електронних кабінетів.
НЕОБХІДНО ПАМ’ЯТАТИ:
- З 1 серпня можна створити електронний кабінет, завантажити туди всі необхідні документи ➡ А з 13 серпня вже розпочати подачу заяв до вищих навчальних закладів.
- Прийом заяв для вступу на загальних підставах триватиме до 22 серпня 2020 р. до 18:00. У цей час треба встигнути реалізувати всі заплановані спроби і подати заяви на вступ.
- У цьому році кількість заяв на навчання за кошти державного бюджету обмежена 5 заявами. Вони ранжуються за рейтингом, за пріоритетом. Під №1 пріоритету вказується спеціальність, яка є для Вас найбільш бажаною.
- Кількість заяв для вступу на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб (за контрактом) не обмежена.
Якщо Ви цікавитесь бакалаврськіми програмами «Економіка підприємств ІТ-бізнесу» або «Соціологія» і хочете отримати більш детальну інформацію – звертайтесь за телефонами:
- 050-155-40-65
- 067-740-82-20
До зустрічі в Університеті!