Багато університетів задаються питанням – як зацікавити своїх студентів до навчання.
Інноваційний зміст, за яким навчаються студенти нашого Унівеситету, побудований на головному принципі: навчати ЯК потрібно і ТОМУ, що потрібно! Отже, і новачки-першокурсники, і студенти старших курсів мають змогу відчути цей незамінний принцип.
Дуже важливим є питання мотивації студентів, які навчаються на третьому курсі, або, як кажуть - прямують до навчального екватору! Ці студенти, як правило, мають переконливе уявлення про свою майбутню професію. Тим більше, що за їх плечима вже стоїть декілька практик та стажувань у компаніях-роботодавцях.
Як кажуть самі студенти-третьокурсники: «Все просто! Ставлення студента до свого навчання у Виші найбільш залежить від чинників вибору професії і ставлення до самого процесу навчання. Тому найбільш позитивною мотивацією є:
Навчаючись на третьому курсі, наші Соціологи та Економісти знають, що мотивація — це те, що знаходиться в людини «всередині». Якщо людина мотивована, її задоволення від навчання може призвести до якісного результату. Кафедрою економіки підприємств та соціальних технологій створено найкращі умови для підготовки високопрофесійних фахівців.
Головною особливістю третього року навчання є набуття студентами перших професійних навичок управління та передбачення. Так, майбутні соціологи вивчають провідні методи збору та аналізу соціологічної інформації, технології протидії маніпулятивним технологіям, зв’язки з громадськістю у галузі телекомунікацій. Економісти опановують сучасні підходи до управління персоналом, дієві методи економічної діагностики та планування, міжнародну економіку.
Зміст означених дисциплін повністю відповідає компетенціям компаній-роботодавців, а тому створює найкращу професійну мотивацію для студентів. І не секрет, що при наявності професійної мотивації пізнавальна діяльність студента має розгорнутий, пристрасний і наполегливий характер. Бажаємо нашим студентам завжди отримувати насолоду від навчання!
До зустрічі на нових заняттях!