Соціальна відповідальність підприємств у сучасних умовах є невід’ємною складовою їх ефективної діяльності. Соціально відповідальні організації мають величезне значення для суспільства, адже на власному прикладі демонструють ставлення до свого персоналу, навколишнього середовища, результатів своєї діяльності та країни загалом.
Провідниками ідей соціальної відповідальності мають стати фахівці, що мають відповідну теоретичну підготовку. Позитивним моментом у цьому напрямку слугує вивчення дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу» студентами спеціальності «Економіка».
Одним з принципів соціально відповідального бізнесу є підзвітність. Кращим інструментом, який інформує заінтересованих сторін про вплив компанії на сталий розвиток суспільства та демонструє її прихильність принципам соціальної відповідальності, є соціальна звітність.
Тому, практичне заняття на тему «Інформаційна політика і соціальна звітність», яке проводилося на прикладі та з використанням соціальної звітності підприємств мобільного зв’язку Київстар, Vodofon, Lifecell та компанії «Воля» визвало жваву зацікавленість студентів.
Вони зрозуміли, що вихід вітчизняних підприємств на світовий ринок дав поштовх вивченню і впровадженню практики соціально відповідального ведення бізнесу. Сучасні вимоги до інформаційної бази управління підприємством виходять за межі фінансових звітів і потребують даних про соціальні та екологічні аспекти діяльності.