З 12 лютого 2018 року в Державному університеті телекомунікацій розпочалася практика у студентів денної форми навчання. Для соціологів в цьому році практику організовано з урахуванням всіх вимог роботодавців та очікувань студентів швидко знайти роботу після закінчення університету.
Студенти спеціальності «Соціологія» проходять три види практики: на 2 курсі – ознайомчу, на 3 курсі – виробничу, на 4 – переддипломну бакалаврську.
Для того, щоб студенти мали змогу охопити широкі можливості майбутньої роботи соціолога, кафедрою укладено угоди з провідними компаніями. Зазначимо, що усі компанії є міжнародними та мають високий рейтинг серед роботодавців.
З метою закріплення навичок сучасних соціологічних та маркетингових досліджень студенти проходять практику у відомій компанії GFC Ukraine. "GfK Ukraine" входить в "GfK Group" - одну з найбільших міжнародних компаній "GfK Ukraine" має 25 регіональних представництв.
Для формування майстерності управління персоналом студенти відвідують базу практики – компанію «Mіratech”, яка останні 7 років є флагманом ІТ-аутсорсингу.
Для розширення практичних інструментів роботи у медіа-сфері та журналістиці студенти проходять практику у компанії NewsOne. Це український провідний інформаційний телеканал, який займає лідируючі позиції за показниками перегляду інформаційних каналів України як в традиційному телебаченні, так і в Інтернеті.
Ще однією перевагою практики є те, що у студентів є унікальна можливість ознайомитися з роботою кожної компанії, і у подальшому - розпочати трудову кар'єру в одній з них.