Інноваційний зміст навчання, який реалізується за бакалаврською програмою «Економіка підприємств ІТ-бізнесу», передбачає вивчення найактуальніших дисциплін, які відповідають реаліям сучасного середовища.
Так, студенти спеціальності «Економіка» вже на другому курсі навчаються запровадженню соціальної відповідальності. Як можливі майбутні менеджери та керівники організацій вони мають дбати і покращувати соціум, в якому живуть, приділяти увагу людським цінностям, захищати довкілля.
За даними багатьох досліджень бізнес із соціальною відповідальністю стає більш цікавим для роботодавців і фахівців. Це підіймає рівень лояльності працівників, відповідно зменшує відтік персоналу, такі ініціативи впливають на користувачів послуг та покупців товарів.
Протягом курсу студенти вчаться розписувати ініціативу, використовуючи сучасні інструменти та методології. Заповнюють канву бізнес-моделі, знайомляться з концепцією для запуску і тестування ідей «Minimum viable product», визначенню та комунікації зі стейкхолдерами, використанню інструментів маркетингу та зв’язків із громадськістю.
Під час лекцій розглядаються та аналізуються кейси, як українських так і світових компаній, що робить навчання бізнес орієнтовним, та враховує сучасні тенденції цифрового світу.
Обговорення ідей та практичні роботи зі створення та аналізу програм чи ініціатив соціальної відповідальності дають студентам гарне підґрунтя та готують їх до активної участі в створенні, ініціації чи розвитку програм соціальної відповідальності з використанням найсучасніших практик та інструментів. Це робить майбутніх економістів затребуваними і конкурентно-спроможними на ринку праці.
Чому важлива соціальна відповідальність? Наведемо кілька цифр:
До зустрічі на заняттях, шановні студенти!