Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Участь студентів у міжнародному конкурсі реклами «DO.IT ADS»

11:02, 17-06-2021

25 травня 2021 року відбулося оголошення результатів однієї з найкреативніших подій студентської України - III Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS», який вперше пройшов у форматі он-лайн і пролунав під слоганом  «Пиши своє життя яскравими кольорами!». Вже традиційно, організатором конкурсу виступила кафедра економіки, маркетингу та бізнес адміністрування Факультету управління і технологій Державного університету інфраструктури. Суддівство журі проходило в форматі індивідуального оцінювання з груповим узагальненням експертних результатів. В оцінюванні кожної роботи взяли участь українські та іноземні фахівці, а також молоді професіонали з менеджменту-маркетингу.

В цьому році за конкурсні нагороди у 14 номінаціях боролося 388 робіт. Талановиті дівчата та хлопці надіслали свої роботи з різних куточків України. До ТОП-7 входили такі номінації: «Соціальна реклама», «Професія моєї мрії», «Україна – туристична країна», «Зелене довкілля», «Захист тварин», «Вільна тема» і « Бережіть себе і своїх близьких в умовах COVID-19».

Від Державного університету телекомунікацій в конкурсі реклами «DO.IT ADS» брали участь студентки другого та третього курсу кафедри менеджменту Інституту менеджменту та підприємництва – Жукова Ірина (гр. МНД-21) та Ковальчук Олена (гр.МНД-31) під керівництвом професора кафедри менеджменту Євтушенко Наталі Олександрівни. В своїх рекламних проектах дівчата намагалися розкрити та передати сутність обраної ними спеціальності – «МЕНЕДЖЕР».

Ради вітати наших студентів за отримання відзнак у номінації « Професія моєї мрії»:

  • Жукова Ірина, група МНД-21 - нагороджена дипломом другого ступня;
  • Ковальчук Олена, група МНД-31 - нагороджена дипломом третього ступеня.

Вітаємо наших дівчат та бажаємо подальшого натхнення й ще великої кількості перемог у майбутньому!

Державний університет телекомунікацій  висловлює щиру подяку організаторам конкурсу реклами «DO.IT ADS», вітає всіх учасників, переможців, керівників робіт. Бажаємо всім безкрайніх можливостей, неймовірного успіху, інноваційних ідей! 

Запрошуємо абітурієнтів поринути у цікаве студентське життя
кафедри менеджменту
Державного університету телекомунікацій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 3 550