25 травня 2021 року відбулося оголошення результатів однієї з найкреативніших подій студентської України - III Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS», який вперше пройшов у форматі он-лайн і пролунав під слоганом «Пиши своє життя яскравими кольорами!». Вже традиційно, організатором конкурсу виступила кафедра економіки, маркетингу та бізнес адміністрування Факультету управління і технологій Державного університету інфраструктури. Суддівство журі проходило в форматі індивідуального оцінювання з груповим узагальненням експертних результатів. В оцінюванні кожної роботи взяли участь українські та іноземні фахівці, а також молоді професіонали з менеджменту-маркетингу.
В цьому році за конкурсні нагороди у 14 номінаціях боролося 388 робіт. Талановиті дівчата та хлопці надіслали свої роботи з різних куточків України. До ТОП-7 входили такі номінації: «Соціальна реклама», «Професія моєї мрії», «Україна – туристична країна», «Зелене довкілля», «Захист тварин», «Вільна тема» і « Бережіть себе і своїх близьких в умовах COVID-19».
Від Державного університету телекомунікацій в конкурсі реклами «DO.IT ADS» брали участь студентки другого та третього курсу кафедри менеджменту Інституту менеджменту та підприємництва – Жукова Ірина (гр. МНД-21) та Ковальчук Олена (гр.МНД-31) під керівництвом професора кафедри менеджменту Євтушенко Наталі Олександрівни. В своїх рекламних проектах дівчата намагалися розкрити та передати сутність обраної ними спеціальності – «МЕНЕДЖЕР».
Ради вітати наших студентів за отримання відзнак у номінації « Професія моєї мрії»:
Вітаємо наших дівчат та бажаємо подальшого натхнення й ще великої кількості перемог у майбутньому!
Державний університет телекомунікацій висловлює щиру подяку організаторам конкурсу реклами «DO.IT ADS», вітає всіх учасників, переможців, керівників робіт. Бажаємо всім безкрайніх можливостей, неймовірного успіху, інноваційних ідей!
Запрошуємо абітурієнтів поринути у цікаве студентське життя
кафедри менеджменту
Державного університету телекомунікацій!