Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Участь студентів у міжнародному конкурсі реклами «DO.IT ADS»

11:02, 17-06-2021

25 травня 2021 року відбулося оголошення результатів однієї з найкреативніших подій студентської України - III Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS», який вперше пройшов у форматі он-лайн і пролунав під слоганом  «Пиши своє життя яскравими кольорами!». Вже традиційно, організатором конкурсу виступила кафедра економіки, маркетингу та бізнес адміністрування Факультету управління і технологій Державного університету інфраструктури. Суддівство журі проходило в форматі індивідуального оцінювання з груповим узагальненням експертних результатів. В оцінюванні кожної роботи взяли участь українські та іноземні фахівці, а також молоді професіонали з менеджменту-маркетингу.

В цьому році за конкурсні нагороди у 14 номінаціях боролося 388 робіт. Талановиті дівчата та хлопці надіслали свої роботи з різних куточків України. До ТОП-7 входили такі номінації: «Соціальна реклама», «Професія моєї мрії», «Україна – туристична країна», «Зелене довкілля», «Захист тварин», «Вільна тема» і « Бережіть себе і своїх близьких в умовах COVID-19».

Від Державного університету телекомунікацій в конкурсі реклами «DO.IT ADS» брали участь студентки другого та третього курсу кафедри менеджменту Інституту менеджменту та підприємництва – Жукова Ірина (гр. МНД-21) та Ковальчук Олена (гр.МНД-31) під керівництвом професора кафедри менеджменту Євтушенко Наталі Олександрівни. В своїх рекламних проектах дівчата намагалися розкрити та передати сутність обраної ними спеціальності – «МЕНЕДЖЕР».

Ради вітати наших студентів за отримання відзнак у номінації « Професія моєї мрії»:

  • Жукова Ірина, група МНД-21 - нагороджена дипломом другого ступня;
  • Ковальчук Олена, група МНД-31 - нагороджена дипломом третього ступеня.

Вітаємо наших дівчат та бажаємо подальшого натхнення й ще великої кількості перемог у майбутньому!

Державний університет телекомунікацій  висловлює щиру подяку організаторам конкурсу реклами «DO.IT ADS», вітає всіх учасників, переможців, керівників робіт. Бажаємо всім безкрайніх можливостей, неймовірного успіху, інноваційних ідей! 

Запрошуємо абітурієнтів поринути у цікаве студентське життя
кафедри менеджменту
Державного університету телекомунікацій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 3 489