Ефективний менеджмент сьогодні оперує значними обсягами інформації для аналізу, оцінки, планування та прогнозування тенденцій економічного розвитку як окремих структурних підрозділів, так і підприємства в цілому. Обробка, зберігання та раціональне використання цієї інформації не можливі без використання сучасних інформаційних систем і технологій. Їх теоретичні та практичні основи студенти Державного університету телекомунікацій опановують на основі інноваційного змісту навчання.
Важливим компонентом цієї нової освітньої моделі є розподіл навчального часу на користь практичних занять. Базуючись на освоєних раніше дисциплінах «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів», «Хмарні технології» та «Штучний інтелект», у процесі практичних занять студенти знайомляться з корпоративними інформаційними системами «Галактика». Oracle E-Business Suite та компанії Microsoft; методами та прийомами використання локальних і регіональних інформаційних мереж в управлінні; високотехнологічними системами підтримки прийняття рішень та експертними системи, які використовуються в управлінні підприємством. Регулярно на практичні заняття запрошуються провідні спеціалісти підприємств партнерів кафедри.
Важливе значення для забезпечення високого рівня та якості знань студентів має наявність сучасних навчально-методичних матеріалів. При розв’язанні цього завдання в Державному університеті телекомунікацій акцент робиться на надання студентам підручників англійською мовою. Ось і нещодавно репозиторій навчально-методичної літератури кафедри менеджменту поповнився новими підручниками Управління та інформаційні технології: Виклики сучасній організації (Management and Information Technology: Challenges for the Modern Organization), Кері Е. Перлсон, Керол С. Сондерс, Денніс Ф. Галлетта. Управління та використання інформаційних систем: стратегічний підхід (Keri E. Pearlson, Carol S. Saunders, Dennis F. Galletta. Managing and Using Information Systems), Рамеш Бел. Інформаційні технології для управління (Ramesh Behl. Information Technology for Management).