Важливим компонентом реалізованої у Державному університеті телекомунікацій моделі інноваційного змісту навчання є постійне оновлення його навчально-методичної бази, адекватної сучасному розвитку відповідної галузі знань та технологій, а також компетенціям компаній–партнерів. На кафедрі менеджменту постійно приділяється увага цьому аспекту навчального процесу, про що свідчить, зокрема, і нещодавно виданий навчальний посібник «Інвестиційний менеджмент» (Гудзь О. Є., Стецюк П.А. Інвестиційний менеджмент: навчальний посібник / О. Є. Гудзь, П. А. Стецюк. – Львів: ТОВ «Галицька видавнича спілка», 2020. – 223 с.).
Навчальний посібник підготовлено відповідно до програми навчальної дисципліни «Інвестиційний менеджмент», яку включено до навчального плану підготовки бакалаврів зі спеціальності 073 «Менеджмент», У ньому висвітлено теоретичні основи та практичні аспекти управління інвестиційною діяльністю підприємства. Розкриваються сутність, значення та функції інвестиційного менеджменту; закономірності функціонування інвестиційного ринку; методи та прийоми обґрунтування інвестиційних рішень; принципи та послідовність розробки інвестиційної стратегії підприємства; характеристика джерел, методів та форм фінансування інвестиційної діяльності; технологія управління реальними та фінансовими інвестиціями; проблеми управління інвестиційними ризиками; сутність, завдання формування та підходи до управління інвестиційним портфелем.
Навчальний посібник адресований студентам економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, аспірантам, слухачам курсів підвищення кваліфікації, викладачам, а також підприємцям, бізнесменам, керівникам та спеціалістам підприємств різних галузей національної економіки.