«Чого б ти не навчався, ти навчаєшся для себе»
Петроній
Роль знань в житті кожної людини воістину неоціненне. Навіщо потрібно вчитися? Щоб пізнавати навколишній світ, пристосовуватися до умов сучасного життя, розвивати себе як особистість. Недарма кажуть: «Знання-сила». Дійсно, людина яка здобула вищу освіту, завжди переборе будь-які життєві труднощі. Якщо ти прагнеш до кращого, цікавого, насиченого життя, то розвивати свій інтелект і здобувати вищу освіту буде не тільки корисно, але і цікаво. Людина спрагла до знань, відчуває постійну потребу в їх поповненні. Чим більше вона пізнає, тим більше їй хочеться знати, бо нові поняття, наукові відкриття, ідеї розширюють коло інтересів, відкривають привабливі обрії ще не пізнаного. Жодна справа не принесе радості, якщо ми не вміємо її виконувати . Тож потрібно наполегливо виробляти в собі вміння вчитися, щоб навіть після тривалої, утомливої навчальної праці відчувати велике задоволення, посилене радістю пізнання, вірою в силу свого розуму та волі.
11 грудня 2019 року для студентів групи ЕПД-11, було проведено практичне заняття з дисципліни «Менеджмент і адміністрування» (Менеджмент), асистентом кафедри Менеджменту Шмалій Людмилою Володимирівною. Тема заняття була дуже цікава та захоплююча «Мотивування, контроль та регулювання». Мотивація та винагорода; Моделі мотивації; Обговорення конкретних ситуацій мотивації персоналу. Контроль в системі менеджменту. Регулювання як функція менеджменту. Студенти групи ЕПД-11 продемонстрували високий рівень знань, підготували чудові презентації та жваво дискутували щодо поняття «Регулювання та його місце в системі управління».
Сучасний Оксфордський словник англійської мови тлумачить поняття "менеджмент" не однозначно, а саме:
В останні роки спостерігається певна конвергенція поглядів на те, що ж таке менеджмент. У широкому розумінні менеджмент - це одночасно система наукових знань, мистецтва та досвіду, втілених у діяльності професійних управлінців для досягнення цілей організації шляхом використання праці, інтелекту та мотивів поведінки інших людей. Отже, у вузькому розумінні менеджмент - це процес планування, організації, керування та контролю організаційних ресурсів для результативного та ефективного досягнення цілей організації.
«Навчаючи інших, ми вчимося самі»
Л.А. Сенека