Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Бізнес-тренінг як форма впровадження інноваційних технологій у навчальному процесі

08:46, 15-02-2019

Перехід до інформаційного суспільства вносить свої зміни в усі сфери життєдіяльності людини. Нині майбутній професіонал повинен уміти своєчасно, швидко та якісно обробляти великі об’єми інформації, володіти здатністю до професійної мобільності, соціальної активності, мати здібність до постійного самовдосконалення, самореалізації, саморозвитку.

Кафедра менеджменту систематично впроваджує та використовує сучасні інформаційні технологій у навчальному процесі, що сприяють активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, інтенсифікації навчального процесу.

З цією метою 14 лютого 2019 року як форма впровадження інноваційних технологій в навчальному процесі кафедрою менеджменту було проведено бізнес-тренінг на тему: «Соціальні мережі в бізнесі» із залученням фахівця Ольги Філіної.

Ольга Філіна – директор по роботі з клієнтами в Агентстві маркетингових комунікацій URBANIST, автор книги «Facebook-ефект для бізнесу і самопіару», координатор проекту «Україна-Норвегія» в Міжнародному фонді соціальної адаптації.

Варто відмітити, що Ольга Філіна є експертом з просування в соціальних мережах Facebook, Twitter, Linkedin і YouTube. Займається просуванням мега популярних спільнот в Facebook, що набирають в місяць більше 1500 передплатників. Необхідно зазначити, що вона також є головним фахівцем SMM-відділу компанії Isaac Pintosevich Systems. Розвиває сторінку компанії Іцхака Пінтосевича, яка, на даний момент, є найпопулярнішою і правильною Facebook сторінкою в Україні в своїй ніші.

Під час бізнес-тренінгу студентам було надано можливість поставити запитання гості, на які вона надавала ґрунтовні відповіді. Особлива увага та зацікавленість студентів була зосереджена на питанні ефективного використання платної реклами в соціальній мережі Facebook.

Зустріч виявилася цікавою та корисною. Такі заходи сприяють формуванню фахових компетентностей студентів, появі стійкої зацікавленості навчанням та підвищенню мотивації пізнавальної діяльності.

Щиро дякуємо Ользі Філіній за співпрацю, за цікаву та змістовну інформацію  про успішний досвід вже реалізованих проектів!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 5 230