Однією з головних ознак сучасного суспільства є його розвиток на основі інновацій. Цей процес повною мірою реалізовується в освітній галузі, оскільки саме ця сфера визначає поступальний рух економіки кожної держави. Вимога переходу до інноваційної освіти, зокрема у вищій школі, зумовлена викликами сьогодення і належить до пріоритетних напрямів розвитку держави.
Зараз перед вищими навчальними закладами стоїть завдання постійного підвищення якості освіти, модернізації її змісту, розробка й упровадження освітніх інновацій та інформаційних технологій, створення умов для підготовки фахівця, придатного для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності.
В Державному університеті телекомунікацій в цілому та на кафедрі Менеджменту зокрема навчальний процес базується на дванадцятьох освітніх інноваціях.
Сукупність цих інновацій утворює методичну скарбницю національної вищої школи, яка свідчить про серйозну і копітку роботу науково-педагогічних працівників кафедри Менеджменту щодо утвердження європейських якостей у вищій освіті України.
Інноваційний зміст навчання покладений в основу навчального процесу Державного університету телекомунікацій забезпечує мобільність та конкурентоспроможність наших випускників на ринку праці.