Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вітаємо Байрамова Сеймура Самед огли з успішним захистом кандидатської дисертації

11:20, 25-09-2017

Колектив кафедри менеджменту щиро вітає аспіранта кафедри Байрамова Сеймура Самед огли з успішним захистом дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами на тему «Управління інноваційним розвитком телекомунікаційних підприємств».

Захист відбувся 20 вересня 2017 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.861.03 у Державному університеті телекомунікацій.

В дисертації узагальнено теоретичні підходи до визначення сутності, ролі й діалектичних взаємозв’язків інноваційного розвитку та поглиблено його змістове наповнення. Визначено й уточнено завдання, принципи та механізм управління інноваційним розвитком підприємства, конкретизовано атрибути його формування. Умотивовано особливості, критеріальний базис оцінки ефективності управління інноваційним розвитком телекомунікаційних підприємств, ураховуючи специфіку їх функціонування.

Виявлено тенденції інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств. Розглянуто практично-орієнтовані підходи до ідентифікації якісних характеристик й оцінки використання інноваційного потенціалу та ефективності управління інноваційним розвитком телекомунікаційних підприємств. Розкрито організаційно-управлінські засади ризикозахищенності інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств.

Обґрунтовано наукові підходи формування стратегічного набору управління інноваційним розвитком телекомунікаційних підприємств. Розроблено методичні засади побудови мультиканального фінансового забезпечення інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств. Визначено орієнтири модернізації інформаційно-аналітичної підтримки інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств. Запропоновано теоретико-методичний інструментарій розвитку бізнес-ланцюгів державно-приватного партнерства щодо активізації інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств.

Бажаємо Сеймуру Самед огли нових злетів, сміливих мрій, енергії та наснаги для їх втілення!

Також висловлюємо найщиріші вітання науковому керівнику - завідувачу кафедри менеджменту, доктору економічних наук, професору Гудзь Олені Євгенівні з поповненням в рядах наукової школи та поглибленням міжнародного наукового співробітництва!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 7 330