Студенти групи МНДМ-51 відвідали щорічну виставку реклами та маркетингу «REX 2016», на якій змогли проаналізувати актуальні аспекти та різні підходи до управління підприємствами.
Студенти отримали практичний досвід в галузі управління на підприємствах маркетингового та рекламного напрямку, відчули неймовірні емоції від яскравого заходу, отримали невеличкі сувеніри.
Захід супроводжувався виступами керівників крупних компаній, що дало можливість студентам доповнити набуті теоретичні знання. Від директора з маркетингу, компанії «Хендхантер» дізналися багато цікавих фактів щодо побудови міцної організаційної структури.
В спікер-зоні також пізнавальні доповіді від директора з розвитку ТОВ «Бінотел», який розповів про поняття колтрекінг та секрети правильного оцінювання комунікації з клієнтами. Менеджер по роботі з корпоративними партнерами компанії «EPSON», поділився зі слухачами спікер-зони новими горизонтами сублімації.
Позитивні емоції, участь у дискусіях і знайомство з новими подіями і людьми – гарний досвід і практична користь.