Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

На кафедрі Менеджменту представленні логотипи академічних груп

10:00, 12-12-2024

Кафедра менеджменту Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій організувала творчий конкурс презентації логотипів, який став чудовим майданчиком для студентів для прояву знань у сфері менеджменту, креативності і навичок командної роботи.  

Захід був проведений 10 грудня 2024 року в 415 аудиторії, де підбили підсумки голосування з інформаційного каналу кафедри Менеджменту в Viber. До голосування за кращі логотипи було залучено широку аудиторію з можливістю обрати найкращі роботи.

Переможцями конкурсу стали:  

  • Гран-прі — група МНД-11, яка продемонструвала найвищий рівень креативності та глибоке розуміння принципів сучасного менеджменту
  • Перше місце — групи МНД-31, яка показала здібності до нестандартних ідей з творчим підходом та окреслила три головні якості успішного керівника: дисципліна, працьовитість і активність.
  • Друге місце — МНД-32, де праця та наполегливість студентів у прояві до моделювання логотипу вразили присутніх своїм оригінальними рішеннями та високою точністю опису професії менеджера. 
  • Третє місце — група МНД-21, яка відзначилася нестандартним підходом до створення логотипу.  


Захід був організований кафедрою Менеджменту за підтримки компанії-партнера ТОВ «BEMOBILE», яка виступила спонсором конкурсу.  

Конкурс став черговим підтвердженням того, що кафедра Менеджменту є центром розвитку талановитих студентів, які вміють поєднувати творчість із професійними навичками.

Дякуємо компанії-партнеру кафедри ТОВ «ДІДЖИТАЛ ТЕЛЕКОМ-АЙ ІКС» (DTEL-IX) та спонсору ТОВ «BEMOBILE [P1]» за всебічну співпрацю. Ми пишаємося підтримкою українського бізнесу, адже тільки разом можна досягти більшого. Сподіваємося на подальший розвиток партнерства і реалізацію нових спільних рішень!


Долучайтеся до Viber-групи кафедри менеджменту!

Кафедера менеджменту ДУІКТ в Viber:

Щоб не пропустити жодної новини кафедри Менеджменту та бути в курсі майбутніх подій, кожен охочий може приєднатися до нашого офіційного каналу в Viber. Для цього достатньо відсканувати QR-код, розміщений на сайті кафедри менеджменту Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 194