Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

В ДУІКТ обговорили проєкт освітньої програми «Діджитал маркетинг» для бакалаврів

08:35, 25-11-2024

У четвер, 21 листопада відбулася змістовна зустріч директора Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Світлани Петровської та завідувача кафедри Маркетингу Олени Виноградової зі стейкхолдерами: Аллою Петриченко, співзасновницею Shop-Express, експерткою у сфері інтернет-маркетингу й електронної комерції та Данилом Кандаковим,  засновником та СЕО веб-агенства Turboweb. 

Метою зустрічі було залучення стейкхолдерів до продуктивної та конструктивної дискусії щодо змістовного наповнення освітньої програми «Діджитал маркетинг», яку планується впровадити для бакалаврів спеціальності 075 «Маркетинг» у 2025 році. Під час зустрічі пролунала повітряна тривога і подовження обговорення вже відбувалося в укритті університету – аудиторії підвального приміщення із якісним WiFi та комфортними умовами перебування.


Гуру цифрового маркетингу надали перелік необхідних компетенцій, поділилися ідеями щодо формування у студентів вмінь та навичок для опанування сучасної професії. Алла Петриченко підкреслила затребуваність на даний час таких скілів у веб-маркетингу, як: розуміння продажів на маркет-плейс; знання інструментарію аналітики ефективності реклами, особливостей різних каналів просування, інструментів товарної та нетоварної реклами, Google шопінгу; вміння СЕО – просування, Google ранжування сайтів; інструментарію СММ маркетингу, складових контент-маркетингу.

Данило Кандаков озвучив компетенції, які повинен мати сучасний маркетолог за умов діджиталізації, основні  навички для застосування цифрових технологій продажу тощо.

У процесі обговорень директор Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Світлана Петровська запропоновала посилити освітню програму шляхом подальшого залучення учасників зустрічі до проведення гостьових лекцій і тренінгів, що надасть здобувачам безцінний досвід та цифрові навички відповідно сучасним потребам ринку праці. Стейкхолдери висловили готовність сприяти практичній підготовці здобувачів освіти.

У підсумку учасники зустрічі домовилися про укладання угоди про співробітництво та дали згоду на подальший моніторинг освітньо-професійної програми для забезпечення її відповідності актуальним вимогам сьогодення.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 502