Знань ніколи не буває багато. Таким девізом керується керівник і викладачі кафедри Менеджменту коли звертаються до майбутніх компаній - роботодавців , щодо проведення онлайн-вебінарів та онлайн-навчання для своїх студентів – майбутніх менеджерів.
Будь-яка компанія, що працює в конкурентних умовах, прагне до отримання своєї частки ринку, його розширення і, як наслідок, збільшення своїх доходів. Але навіть якщо такої мети немає, щоб утримувати існуючий рівень, необхідна системна робота з клієнтами. І в першому і в другому випадках результат залежить від застосовуваних методів залучення, розвитку та утримання клієнтів.
Інструмент автоматизації по роботі з КП М.Е.Doc - об’єднує в єдиний простір взаємопов’язані бізнес-процеси основних підрозділів компанії по роботі з клієнтами. Протягом першого семестру студенти другого курсу, кафедри Менеджменту в рамках співпраці з корпорацією « LINKOS group» в межах навчальної дисципліни «Обліково-інформаційна система в менеджменті» пройшли курс навчання кoмп’ютерної програми M.E.Doc.
Найкращі студенти за результатами кваліфікаційного тесту отримали сертифікати користувача кoмп’ютерної програми M.E.Doc.
Сертифікати корпорації « LINKOS group» - це підтвердження або результат придбання навичок роботи з сучасними інформаційними технологіями в галузі бізнесу, що істотно підвищує вагу фахівця на ринку праці, підтверджує його високу кваліфікацію і дозволяє стати незамінним фахівцем.