Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Чому саме кафедра менеджменту ДУІКТ? Сертифікація студентів

10:31, 01-11-2023

На кафедрі менеджменту проведення практик студентів передбачено в компаніях-партнерах, які є потенційними роботодавцями наших випускників.

Оволодіння практичними навичками з використанням сучасної матеріально-технічної бази, отримання сертифікатів та набуття компетенцій надає студентам кафедри менеджменту переваги при працевлаштуванні по закінченню навчання. Це підтверджується нашими студентами, які вже отримали своє перше високооплачуване робоче місце.

Сертифікація студентів — це зовнішнє оцінювання професійних компетентностей студентів, що здійснюється шляхом незалежного тестування, самооцінювання та вивчення практичного досвіду роботи.

Компаніями - партнерами нашої кафедри ТОВ «Парус», Інтелект-сервіс M.E.Doc, ТОВ «ПРОКОМ» в рамках навчального процесу  проводиться сертифікація студентів, для забезпечення випускника кафедри гарантованим високооплачуваним робочим місцем.

Отримані студентами сертифікати від компаній-партнерів можуть допомогти їм у майбутньому у декількох способах:

  • Кар'єрний старт: Сертифікати свідчать про те, що студенти мають практичні навички і знання, які цінні на ринку праці. Це може допомогти їм знайти роботу в компаніях, які співпрацюють з університетом.
  • Зв'язки зі співробітниками компаній: Участь у програмах партнерських компаній може дозволити студентам побудувати корисні зв'язки зі співробітниками цих компаній, що може полегшити їхню подальшу кар'єру.
  • Розширення знань: Сертифікати можуть надати студентам додаткові знання та навички, які вони можуть використовувати для подальшого навчання та розвитку.
  • Конкурентна перевага: При пошуку роботи або участі у конкурсах, наявність сертифікатів від партнерських компаній може зробити студентів більш конкурентоспроможними на ринку праці.

Загалом, отримані сертифікати можуть виявитися важливим ресурсом для студентів, які бажають побудувати успішну кар'єру у своїй обраній  галузі.

Ось можемо розглянути  динамічність отримання сертифікатів студентами від компаній партнерів – кафедри менеджменту в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 1 228