Кожен існуючий чи майбутній учений не повинен писати просто для себе. Якщо це наукова праця/результати досліджень, то без публікації де-небудь вони не можуть називатися такими.
Студент, а особливо аспірант - це потенційний майбутній учений. А як може існувати вчений, якщо результати його теоретичних чи практичних досліджень нікому не відомі, вони не піддаються обговоренню чи ніхто не може ними скористатися? Тільки якщо наукове співтовариство надає оцінку вашим працям, ви з упевненістю можете вважати себе вченим. При цьому, крім оцінки, не можна відкидати неординарність статті та її корисність.
Редакція наукового журналу «Економіка. Менеджмент. Бізнес» пропонує всім бажаючим студентам, аспірантам, докторантам, здобувачам, молодим фахівцям, викладачам, науковцям та іншим зацікавленим особам опублікувати свої статті.
Журнал присвячений висвітленню результатів наукових досліджень актуальних питань економіки, теорії й практики управління, бізнесу. Це будуть роботи, які ніхто не читав та не перевіряв. Вони не доступні іншим дослідникам. Тим самим вони можуть мати певну цінність.
Метою наукового журналу «Економіка. Менеджмент. Бізнес» є оприлюднення результатів наукових досліджень в різних галузях економічної науки, наприклад, питання інноваційного менеджменту, управління на різних рівнях економіки, мотивації праці, економіко-математичні методи і моделі, маркетингові стратегії тощо, за допомогою відкритого доступу до публікацій дослідників.
Для розгляду питання про публікацію статті необхідно надіслати на електронну пошту редакції журналу sazonovadut@gmail.com наукову статтю оформлену за вимогами.
Для перегляду додаткової інформації про збірник наукових праць, у разі зацікавленості, Ви можете завітати на сторінку сайту Державного університету телекомунікацій http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/about, а також проглянути архів випусків журналу.
Наукова діяльність дуже цінується завжди та скрізь. Молодим науковцям необхідно розвиватися та рухати науковий прогрес уперед. Їхні дослідження можуть допомогти іншим створювати свої методи, методики, теорії тощо.
Отже, запрошуємо студентів та магістрантів Державного університету телекомунікацій опублікувати статті у науковому журналі «Економіка. Менеджмент. Бізнес»!