Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Навчання у Державному уніерситеті телекомунікацій – це перший крок до науки!

11:25, 03-10-2022

Кожен існуючий чи майбутній учений не повинен писати просто для себе. Якщо це наукова праця/результати досліджень, то без публікації де-небудь вони не можуть називатися такими.

Студент, а особливо аспірант - це потенційний майбутній учений. А як може існувати вчений, якщо результати його теоретичних чи практичних досліджень нікому не відомі, вони не піддаються обговоренню чи ніхто не може ними скористатися? Тільки якщо наукове співтовариство надає оцінку вашим працям, ви з упевненістю можете вважати себе вченим. При цьому, крім оцінки, не можна відкидати неординарність статті та її корисність.

Редакція наукового журналу «Економіка. Менеджмент. Бізнес»  пропонує всім бажаючим студентам, аспірантам, докторантам, здобувачам, молодим фахівцям, викладачам, науковцям та іншим зацікавленим особам опублікувати свої статті.

Журнал присвячений висвітленню результатів наукових досліджень актуальних питань економіки, теорії й практики управління, бізнесу. Це будуть роботи, які ніхто не читав та не перевіряв. Вони не доступні іншим дослідникам. Тим самим вони можуть мати певну цінність.

Метою наукового журналу «Економіка. Менеджмент. Бізнес» є оприлюднення результатів наукових досліджень в різних галузях економічної науки, наприклад, питання інноваційного менеджменту, управління на різних рівнях економіки,  мотивації праці, економіко-математичні методи і моделі, маркетингові стратегії тощо,  за допомогою відкритого доступу до публікацій дослідників.

Для розгляду питання про публікацію статті необхідно надіслати на електронну пошту редакції журналу sazonovadut@gmail.com наукову статтю оформлену за вимогами.

Для перегляду додаткової інформації про збірник наукових праць, у разі зацікавленості, Ви можете завітати на сторінку сайту Державного університету телекомунікацій http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/about, а також проглянути архів випусків журналу.

Наукова діяльність дуже цінується завжди та скрізь. Молодим науковцям необхідно розвиватися та рухати науковий прогрес уперед. Їхні дослідження можуть допомогти іншим створювати свої методи, методики, теорії тощо.

Отже, запрошуємо студентів та магістрантів Державного університету телекомунікацій опублікувати статті у науковому журналі «Економіка. Менеджмент. Бізнес»!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 1 800