Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

Виставка партнерів ННІЗІ

13:35, 26-11-2015

В рамках Міжнародної науково-технічної конференції «Сучасні інформаційно-телекомунікаційні технології», що проходила в Державному університеті телекомунікацій, 18 та 19 листопала 2015 року проводилась технічна виставка обладнання. Партнерами ННІЗІ виступили такі компанії:

  • «ТД СЕК»
  • «FF Group»
  • «Софт Рейтинг Консалт
  • Інститут Електродинаміки Национальної академії наук України
  • Центральний науково-досдідний інститут Збройних Сил Украіни
  • «ЛібраСофт»
  • «D-Link»
  • «СТА Електроніка»
  • «АВТОР»
  • «InBase»
  • Центр воєнної політики та політики безпеки
  • Журнал «F+S»
  • Журнал «CHIP News»

Стенди учасників представлено на фото.

Автор: Платоненко А. В.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 622