Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Графік засідання екзаменаційних комісій ННІ Менеджменту та підприємництва

10:51, 28-12-2021

Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва

Графік засідання екзаменаційних комісій

Випуск січень 2022 року

Кафедра

Спеціальність

Група

Кількість студентів

№ комісії

Дата

Час

Аудиторія

Менеджменту

Менеджмент організацій та адміністрування

МНДМ-61

7

20

18.01.2022

10:00

415

Управління інноваційною діяльністю

УІДМ-61

2

21

18.01.2022

14:00

415

Маркетингу

 

Маркетинг

 

МРДМ-61

8

22

18.01.2022

10:00

416

Документознавства та інформаційної діяльності

Управління інформаційно-комунікаційною діяльністю

УІКДМ-61

10

25

19.01.2022

10:00

518

Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

ПТБДМ-61

9

23

18.01.2022

10:00

520

 

 

Директор Інституту                                                                        О.Є. Гудзь

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 918